AGENT SERVICII CLIENT

Departament: Contracting & After Sales/ divizia After Sales Retail Suport
Raporteaza direct catre: After Sales Retail Manager
Tipul jobului: Full time
Locatie: sediul DAAS Bucuresti
Domiciliul: Bucuresti
Posturi vacante: 1

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Verificare si sortare rapoarte service;
  • Verificare garantii, ofertare, facturare;
  • Transmitere oferte;
  • Emitere devize de calcul;
  • Account management pentru devize de calcul si facturi;
  • Suport ERP pentru departamentul de service.

Cerinte

  • Studii superioare – constituie avantaj studiile tehnice;
  • Abilitati avansate de operare PC;
  • Experienta intr-un sistem ERP, constituie avantaj;
  • Atentie la detalii;
  • Capacitate de organizare;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Abordare pozitiva a sarcinilor de lucru;
  • Sociabilitate, capacitate de lucru in echipa;
  • Flexibilitate.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

ECONOMIST

Departament: Financiar-Contabilitate
Raporteaza direct catre: Director Economic
Tipul jobului: Full time
Locatie: Ploiesti
Domiciliul: Ploiesti
Posturi vacante: 1

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Inregistreaza facturile de achizitii, marfa, materiale, prestari servicii, etc;
  • Asigura inregistrarea si evidenta stocurilor de marfa si materiale si a provizioanelor aferente stocurilor;
  • Se asigura de respectarea principiului contabiltatii de angajamente, prin inregistreaza si evidenta “accrual”-urilor pentru servicii;
  • Efectueaza inventarierea si reconcilierea soldurilor de clienti si furnizori;
  • Tine evidenta diferitelor tipuri de garantii si a contractelor de chirie;
  • Intocmeste rapoarte operationale legate de stocuri, proiecte in curs, verificare rapoarte comenzi de achizitie si de vanzare;
  • Participa la lucrarile de inchidere si raportare lunara;
  • Asigura verificarea si reconcilierea lunara a componentei conturilor analitice cu soldurile sintetice din balanta de verificare;
  • Asigura suport pentru intocmirea declaratiilor lunare si a situatiilor financiare si verifica jurnalele de vanzari si cumparari;
  • Asigura controlul activitatii de inventariere a patrimoniului si inregistreaza in evidenta contabila rezultatele inventarierilor;
  • Participa la lucrarile de inventariere anuala;
  • Asigura suport operativ pentru auditul situatiilor financiare si ale diferitelor verificari si controale;

Cerintele postului

  • Studii superioare economice;
  • Cel putin 3 ani experienta profesionala relevanta in domeniu;
  • Cunostinte de MS Office, in mod special Excel, si ale unui sistem informatic integrat (ERP);
  • Capacitate de organizare a propriei activitati si de a lucra cu termene impuse;
  • Cunostinte de limba engleza, scris si vorbit – nivel mediu;
  • Integritate, pastrarea confidentialitatii;
  • Spirit de echipa;
  • Spirit analitic si obiectiv;
  • Spirit de initiativa si deschidere catre nou.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

TEHNICIAN SERVICE FRIG

Departament: Contracting & After Sales/ divizia Afters Sales Retail Timisoara
Raporteaza direct catre: Manager zonal
Tipul jobului: Full time
Locatie: munca de teren
Domiciliul: Deva sau Hunedoara si Cluj
Posturi vacante: 2

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Diagnosticarea si rezolvarea deficienţelor de funcţionare a echipamentelor frigorifice;
  • Activitati de mentenanta si revizie tehnica a echipamentelor frigorifice;
  • Efectuarea de montaje de echipamente in parametrii de calitate, conform cartii tehnice a utilajelor;
  • Redactarea corecta a tuturor documentelor solicitate (raport de service, fisa de instalare si altele).

Cerinte

  • Studii medii/superioare tehnice (instalatii termice, electrice, electromecanice);
  • Cunostinte tehnice in domeniile: mecanica, instalatii electrice, electromecanica;
  • Certificat calificare de Frigotehnist – avantaj;
  • Experienta in domeniu minim 2 ani;
  • Aptitudine de invatare rapida a softurilor specifice echipamentelor;
  • Cunostinte de operare PC;
  • Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru interventii de urgenta in caz de avarie.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial motivant, completat de prime periodice in functie de implicarea si rezultatele obtinute;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Formare profesionala in cadrul companiei si posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

OPERATOR MONITORIZARE

Departament: Contracting & After Sales/ Telemonitoring
Raporteaza direct catre: Manager After Sales Retail
Tipul jobului: Full time
Locatie: sediul DAAS Bucuresti
Domiciliul: Bucuresti

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Urmareste permanent instalatiile frigorifice monitorizate;
  • Transmite superiorului toate informațiile referitoare la orice problemă care apare la echipamentele frigorifice;
  • Face un istoric al alarmelor pe fiecare magazin in parte;
  • Transmite imediat orice document rezultat din monitorizarea instalației frigorifice;
  • La solicitarea beneficiarilor, transmite grafice de temperatură;
  • Menține relații de parteneriat foarte bune cu echipa de întreținere a magazinului monitorizat;
  • Comunică permanent cu superiorul cu privire la starea magazinelor monitorizate și orice intervenție externă asupra parametrilor prescriși.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice (de preferat: instalatii termice, automatica, mecanica);
  • Cunostinte tehnice in domeniu frigului comercial (avantaj);
  • Disponibilitate de a lucra in ture;
  • Cunostinte avansate de MS Office;
  • Cunostinte limba engleza;
  • Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida;
  • Atentie la detalii si atentie distributiva;
  • Capacitatea de adaptare;
  • Rabdare si autodisciplina;
  • Abilitati de relationare cu clientii.

Programul de lucru se desfasoara in ture, astfel:
– tura de zi: 12 ore lucrate, 24 ore libere;.
– tura de noapte: 12 ore lucrate, 48 ore libere.
Repartizarea programuluide lucru se face dupa cum urmeaza:
– schimbul I: 08:30 – 20:30;
– schimbul II: 20:30 – 08:30 (4 ore de zi, 8 ore de noapte).

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

TEHNICIAN PUNERE IN FUNCTIUNE

Departament: Contracting & After Sales/ divizia PIF
Raporteaza direct catre: After Sales Retail Manager
Tipul jobului: Full time
Locatie: Bucuresti sau Ploiesti
Domiciliul: Bucuresti sau Ploiesti
Posturi vacante: 1

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Alcatuirea planului de punere in functiune, alcatuirea echipei si alocarea fortei de munca in conformitate cu planul de punere in functiune, analiza documentatiei tehnice, suport tehnic pentru echipele de montaj.
  • Alcatuirea de protocoale si proceduri de testare pentru echipamentele instalatiilor frigorifice.
  • Punerea in functiune si testarea sistemului hidraulic al instalatiilor frigorifice (probe de presiune de rezistenta, probe de presiune trasee hidraulice, probe de vacuum, incarcare cu agent refrigerant)
  • Punerea in functiune si testarea automatizarii dispozitivelor de siguranta pentru sistemele electrice ale instalatiilor frigorifice, conform specificatiilor proiectului.
  • Efectuarea testelor de functionare pe generator si testarea semanelolor externe de la terti.
  • Punerea in functiune si testarea dispozitivelor de siguranta ale sistemelor hidraulice, electromecanice precum pompe, compresoare, rezervoare de lichid, supape de siguranta, etc
  • Testarea alarmelor aferente echipamentelor in sistemul de alarme si monitorizare al instalatiei frigorifice.
  • Aprovizionarea materialelor gasite defecte in perioada de punere in functiune si remedierea acestor defectiuni
  • Rezolvarea neconformitatilor aparute, precum si mentinerea legaturii intre echipa PIF si echipa Technical Design.
  • Instruirea personalului clientului.
  • Predarea instalatiei catre Departamentul de Service.

Cerintele postului

  • Absolvent studii medii/ superioare tehnice
  • Cunostinte tehnice in domeniile: mecanica, instalatii electrice, frig comercial
  • Certificat de calificare frigotehnist – avantaj
  • Abilități bune pentru organizarea, prioritizarea, coordonarea activităților și a relațiilor cu echipele și clienții
  • Cunoștințe avansate de MS Office
  • Disponibilitate pentru deplasari in toata tara, in funcție de locația proiectului
  • Limba engleză – nivel mediu
  • Muncitor, perseverent, cu un simț al responsabilității dezvoltat.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate

INGINER PROIECTANT INSTALATII FRIGORIFICE

Departament: Contracting & After Sales/ divizia Technical Design
Raporteaza direct catre: Manager Technical Design
Tipul jobului: Full time
Locatie: sediul DAAS Bucuresti
Domiciliul: Bucuresti

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Analiza, dimensionare si propunere de solutii tehnice adecvate temei de proiectare pentru concepte “DESIGN&BUILD”;
  • Proiectarea si ofertarea instalatiilor frigorifice conform normelor si legislatiei in vigoare;
  • Elaborarea documentatiei tehnice pentru proiectele de executie (planuri de executie, scheme de principiu, detalii de executie, scheme izometrice, memoriu tehnic, liste de echipamente, breviare de calcul, instructiuni de montaj si utilizare echipamente, fise tehnice echipamente, fise tehnice agenti frigorifici, etc) si a documentatiei AS BUILT conform normelor si legislatiei actuale.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice – de preferat specializare in instalatii si echipamente frigorifice;
  • Cunostinte avansate de: autocad, excel, word, soft-uri dedicate selectiei echipamente frigorifice;
  • Cunostinte limbi straine min. nivel european B2: engleza/franceza/germana;
  • Abilitati de analiza si sinteza;
  • Persoana activa si organizata.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

SPECIALIST OFERTARE

Departament: Achizitii Retail
Raporteaza direct catre: Manager Achizitii Retail
Tipul jobului: Full time
Locatie: sediul DAAS
Domiciliul: Ploiesti
Posturi vacante: 1

Vezi detalii

Responsabilitati

  • Intocmeste oferte tehnice pentru aria de specializare mobilier neutru si accesoriile specifice dedicate domeniului retail care implica cunoasterea produselor si intelegerea schemei logice de calculare a necesarului de componente individuale pe baza unor sheme logice;
  • Ofera colegiilor din departamentele de vanzari si proiectare CAD consiliere tehnica atunci cand este nevoie in faza de ofertare a unui proiect sau pe parcursul desfasurarii acestuia.
  • Creaza produse si preturi in sistemul informatic ERP pentru produsele din sfera de activitate a acestuia;
  • Intocmeste/ actualizeaza baza de date cu informatii de la producatori/ furnizori (cataloage electronice, pliante, brosuri, fise tehnice etc)
  • Face parte din comisia de inventariere anuala/intermendiara pentru tipul de echipamente care intra in sfera de activitate a acestuia, unde va oferi consultanta tehnica pentru identificarea corecta pe teren a tuturor produselor existente in depozitele companiei;
  • Verifica neconformitatile de raportare identificate de catre client si asigura remedierea situatiei;
  • Intocmeste periodic necesarul de materiale pentru proiecte cu implementare multianuala si transmite solicitari de comanda de achizitii;
  • Transmite lunar informatiile legate de comanda de stoc catre reprezentantul de vanzari.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice;
  • De preferat experienta in ofertare mobilier neutru si accesorii specifice;
  • Cunostinte avansate de MS Office si experienta de lucru intr-un sistem ERP;
  • Cunostinte de limba engleza mediu spre avansat;
  • Persoana dinamica, analitica, atenta la detalii;
  • Abilitati de comunicare si prezentare;
  • Rabdare si autodisciplina;
  • Abilitati de relationare cu clientii;
  • Capacitatea de planificare si organizare;
  • Atitudine pozitiva.

Oferim

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

Întră în Academia DAAS
Așteptăm CV-ul tău pe adresa resurseumane@daas.ro

© 2012 - 2019 daas.ro. Informațiile afișate pe acest site sunt proprietatea DAAS și nu pot fi preluate fără acordul scris.