FB1

AVEM UN LOC PENTRU TINE IN DAAS! DESCOPERA POZITIILE VACANTE DIN DEPARTAMENTUL CONTRACTING & AFTER SALES!

Postat pe February 18, 2021
de daasromania

Departamentul Contracting & After Sales isi mareste echipa: descopera ofertele de joburi din diferitele divizii ale departamentului, iar daca unul dintre ele pare facut pentru...

Citeste mai mult
Daniel_Mocanu_Marco_Nocivelli

DAAS INTERNATIONAL GROUP DEVINE HUB LOCAL PENTRU EPTA SPA ÎN URMA FINALIZĂRII PROCESULUI DE ACHIZIŢIE

Postat pe April 15, 2019
de daasromania

  București, 27 martie 2019: La începutul lunii martie, după obținerea avizului de la Consiliul Concurenței, Epta SpA și DAAS INTERNATIONAL GROUP au finalizat procesul...

Citeste mai mult
daas25

DAAS INTERNATIONAL GROUP TRECE LA ALT NIVEL

Postat pe November 1, 2018
de daasromania

DAAS INTERNATIONAL GROUP isi continua politica de dezvoltare si de extindere pe alte piete, prin semnarea unui parteneriat cu Epta SpA, , grup international specializat...

Citeste mai mult
IMG_4954

Departamentul CDA a avut un team building…productiv!

Postat pe August 17, 2017
de daasromania

Din punctul de vedere al obiectivelor Departamentului de Resurse Umane, acest an este unul dedicat programelor de training și team building. De aceea, am pus...

Citeste mai mult
Daas2

Prima conferinta DAAS dedicata retailerilor -Tendinte in Frigul Comercial –

Postat pe June 15, 2017
de daasromania

DAAS International Group a prezentat cele mai noi reglementări și tendințe din industria frigului comercial la nivel european, în cadrul primei conferințe pe care compania...

Citeste mai mult
IMG_1848

Intalnirea anuala DAAS International Group

Postat pe March 3, 2017
de daasromania

In data de 17 Februarie compania noastra a sarbatorit a 23-a aniversare, printr-o reuniune la care au participat toti colegii din DAAS. Cu aceasta ocazie...

Citeste mai mult
20161213_123154

Daas International Group a finalizat in luna Noiembrie proiectul Carrefour Piatra Neamt

Postat pe December 22, 2016
de daasromania

DAAS International Group a finalizat in luna Noiembrie proiectul Carrefour Piatra Neamt. La acest proiect am livrat si pus in functiune instalatia de frig CO2,...

Citeste mai mult
img-20160928-wa0012

In data de 28.09.2016, a avul loc deschiderea oficiala a noului magazin Leroy Merlin din Atena, Grecia

Postat pe September 29, 2016
de daasromania

In data de 28.09.2016, a avul loc deschiderea oficiala a noului magazin Leroy Merlin din Atena, Grecia. La acest obiectiv compania DAAS International Group a...

Citeste mai mult
20160811_111005

Saptamana aceasta s-a deschis magazinul Vascar din Bacau

Postat pe August 23, 2016
de daasromania

Saptamana aceasta s-a deschis magazinul Vascar din Bacau. Fiind un magazin nou am oferit clientului o solutie completa: contract proiectare, vitrine, rafturi, mobilier lemn si...

Citeste mai mult
FB1

AVEM UN LOC PENTRU TINE IN DAAS! DESCOPERA POZITIILE VACANTE DIN DEPARTAMENTUL CONTRACTING & AFTER SALES!

Postat pe February 18, 2021
de daasromania

Departamentul Contracting & After Sales isi mareste echipa: descopera ofertele de joburi din diferitele divizii ale departamentului, iar daca unul dintre ele pare facut pentru tine, asteptam sa ne contactezi la numărul de telefon 0726112737 sau la adresa de e-mail resurseumane@daas.ro ca sa ne cunoaștem!

Iata joburile pe care le-am pregatit pentru tine:

 

1. INGINER PROIECTANT – INSTALATII FRIGORIFICE

Departament: Contracting & After Sales/ divizia Technical Design
Raporteaza direct catre: Manager Technical Design
Tipul jobului: Full time
Locatie: sediu DAAS Bucuresti
Domiciliul: Bucuresti

Responsabilitati

  • Analiza, dimensionare si propunere de solutii tehnice adecvate temei de proiectare pentru concepte “DESIGN&BUILD”;
  • Proiectarea si ofertarea instalatiilor frigorifice conform normelor si legislatiei in vigoare;
  • Elaborarea documentatiei tehnice pentru proiectele de executie (planuri de executie, scheme de principiu, detalii de executie, scheme izometrice, memoriu tehnic, liste de echipamente, breviare de calcul, instructiuni de montaj si utilizare echipamente, fise tehnice echipamente, fise tehnice agenti frigorifici, etc) si a documentatiei AS BUILT conform normelor si legislatiei actuale.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice – de preferat specializare in instalatii si echipamente frigorifice;
  • Cunostinte avansate de: autocad, excel, word, soft-uri dedicate selectiei echipamente frigorifice;
  • Cunostinte limbi straine min. nivel european B2: engleza/franceza/germana;
  • Abilitati de analiza si sinteza;
  • Persoana activa si organizata.

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou ;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.

 

2. MANAGER AFTER SALES HORECA

Departament: Contracting & After Sales/ divizia After Sales HoReCa
Raporteaza direct catre: Director Contracting & After Sales
Tipul jobului: Full time
Locatie: Bucuresti/ Ploiesti
Domiciliul: Bucuresti/ Ploiesti
Posturi vacante: 1

Responsabilitati

  • Coordonează activitatea echipei de tehnicieni Service HoReCa in vederea asigurarii unor servicii de calitate (reparatii, lucrari de mentenanta, punere in functiune) si a indeplinirii indicatorilor de performanta;
  • Urmareste stadiul lucrarilor de reparatii si punere in functiune a echipamentelor;
  • Ofera suport tehnic echipei;
  • Asigura echipei resursele necesare: scule, echipamente, documentatii tehnice, consumabile;
  • Gestioneaza relatia cu clientii;
  • Responsabil pentru bugetul Service HoReCa;
  • Responsabil pentru clienții importanți HoReCa;
  • Oferă suport departamentelor de vanzări, achizitii, proiectare;
  • Identifica posibile imbunatatiri pentru a reduce costurile si pentru a creste satisfactia clientilor;
  • Se preocupa de dezvoltarea continua a echipei si de mentinerea unui standard ridicat de calitate privind serviciile oferite clientilor;
  • Reprezintă compania în relațiile cu clienții / beneficiarii.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice;
  • Experienta relevanta intr-o pozitie similara;
  • Competente de utilizare a programelor MS Office de nivel avansat, SAP/ ERP;
  • Cunostinte de limba engleza, avansat;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Flexibilitate, atitudine pozitiva.

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate

 

3. MANAGER ZONA – AFTER SALES RETAIL

Departament: Contracting & After Sales/ divizia After Sales Retail
Raporteaza direct catre: Manager After Sales Retail
Tipul jobului: Full time
Locatie: Bucuresti
Domiciliul: Bucuresti
Posturi vacante: 1

Responsabilitati

  • Coordonează activitatea echipei de tehnicieni Service Retail pe zona Bucuresti, in vederea asigurarii unor servicii de calitate (reparatii, lucrari de mentenanta) si a indeplinirii indicatorilor de performanta;
  • Urmareste stadiul lucrarilor de reparatii si mentenanta;
  • Ofera suport tehnic echipei;
  • Asigura echipei resursele necesare: scule, echipamente, documentatii tehnice, consumabile;
  • Gestioneaza relatia cu clientii;
  • Oferă suport departamentelor de vanzări, achizitii, proiectare;
  • Identifica posibile imbunatatiri pentru a reduce costurile si pentru a creste satisfactia clientilor;
  • Se preocupa de dezvoltarea continua a echipei si de mentinerea unui standard ridicat de calitate privind serviciile oferite clientilor;
  • Reprezintă compania în relațiile cu clienții / beneficiarii.

Cerinte

  • Studii superioare tehnice;
  • Cunostinte in domeniile: frig comercial & industrial, mecanica, instalatii electrice;
  • Experienta relevanta intr-o pozitie similara;
  • Competente de utilizare a programelor MS Office de nivel avansat, SAP/ ERP;
  • Abilitati excelente de organizare, prioritizare, coordonare a activitatilor si de relationare cu echipa si clientii;
  • Cunostinte de limba engleza, avansat;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Flexibilitate, atitudine pozitiva.

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist cu posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate

4. TEHNICIAN PUNERE IN FUNCTIUNE

Departament: Contracting & After Sales/ divizia PIF
Raporteaza direct catre: After Sales Retail Manager
Tipul jobului: Full time
Locatie: Bucuresti/ Ploiesti
Domiciliul: Bucuresti/Ploiesti
Posturi vacante: 1

Responsabilitati

  • Alcatuirea planului de punere in functiune, alcatuirea echipei si alocarea fortei de munca in conformitate cu planul de punere in functiune, analiza documentatiei tehnice, suport tehnic pentru echipele de montaj.
  • Alcatuirea de protocoale si proceduri de testare pentru echipamentele instalatiilor frigorifice.
  • Punerea in functiune si testarea sistemului hidraulic al instalatiilor frigorifice (probe de presiune de rezistenta, probe de presiune trasee hidraulice, probe de vacuum, incarcare cu agent refrigerant)
  • Punerea in functiune si testarea automatizarii dispozitivelor de siguranta pentru sistemele electrice ale instalatiilor frigorifice, conform specificatiilor proiectului.
  • Efectuarea testelor de functionare pe generator si testarea semanelolor externe de la terti.
  • Punerea in functiune si testarea dispozitivelor de siguranta ale sistemelor hidraulice, electromecanice precum pompe, compresoare, rezervoare de lichid, supape de siguranta, etc
  • Testarea alarmelor aferente echipamentelor in sistemul de alarme si monitorizare al instalatiei frigorifice.
  • Aprovizionarea materialelor gasite defecte in perioada de punere in functiune si remedierea acestor defectiuni
  • Rezolvarea neconformitatilor aparute, precum si mentinerea legaturii intre echipa PIF si echipa Technical Design.
  • Instruirea personalului clientului.
  • Predarea instalatiei catre Departamentul de Service.

Cerinte

  • Absolvent studii medii/ superioare tehnice
  • Certificat de calificare frigotehnist – avantaj
  • Abilități bune pentru organizarea, prioritizarea, coordonarea activităților și a relațiilor cu echipele și clienții
  • Cunoștințe solide despre MS Office
  • Disponibilitate pentru deplasari in toata tara, în funcție de locația proiectului
  • Limba engleză – nivel mediu
  • Muncitor, perseverent, cu un simț al responsabilității dezvoltat.

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate

5. TEHNICIAN SERVICE ECHIPAMENTE – HORECA

Departament: Contracting & After Sales/ divizia After Sales HoReCa
Raporteaza direct catre: Manager After Sales HoReCa
Tipul jobului: Full time
Locatie: munca de teren

  • pentru Bucuresti: Bucuresti si imprejurimi
  • pentru Timisoara: Timisoara, Arad, Oradea, Hunedoara

Domiciliul: Bucuresti/ Timisoara
Posturi vacante: 2

Responsabilitati

  • Montaje, punere in functiune, reparatii si mentenanta pentru echipamentele profesionale HoReCa (echipamente de gatit, cuptoare, masini de spalat vase, echipamente frigorifice, echipamente de panificatie si patiserie);
  • Redactarea corecta a tuturor documentelor solicitate (raport de service, fisa de instalare etc);

Cerinte

  • Studii medii/superioare absolvite – de preferat tehnice (electrica, instalatii, electromecánica);
  • Aptitudine de invatare rapida a softurilor specifice echipamentelor;
  • Experienta in domeniul tehnic si pe un post similar (montaje, servisare);
  • Seriozitate, gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Atentie la detalii si atentie distributiva;
  • Disponibilitate pentru deplasari la sediul clientilor;
  • Permis de conducere categoria B;

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate

6. TEHNICIAN SERVICE – ECHIPAMENTE FRIGORIFICE

Departament: Contracting & After Sales/ Afters Sales Retail
Raporteaza direct catre: Manager zonal
Tipul jobului: Full time
Locatie: munca de teren
Domiciliul: Cluj Napoca, Timisoara, Bucuresti
Posturi vacante: 3

Responsabilitati

  • Diagnosticarea si rezolvarea deficienţelor de funcţionare a echipamentelor frigorifice;
  • Activitati de mentenanta si revizie tehnica a echipamentelor frigorifice;
  • Efectuarea de montaje de echipamente in parametrii de calitate, conform cartii tehnice a utilajelor;
  • Redactarea corecta a tuturor documentelor solicitate (raport de service, fisa de instalare si altele).

Cerinte

  • Studii medii/superioare tehnice (electrice, electromecanice, instalatii termice);
  • Cunostinte tehnice in domeniile: mecanica, instalatii electrice, frig comercial;
  • Certificat calificare de Frigotehnist – avantaj;
  • Aptitudine de invatare rapida a softurilor specifice echipamentelor;
  • Cunostinte de operare PC;
  • Gandire logica, capacitate de diagnoza tehnica rapida;
  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru interventii de urgenta in caz de avarie.

Ce oferim?

  • Lucrul intr-un mediu profesionist si posibilitati de dezvoltare, intr-o companie leader de piata, in ascensiune si apartinand unui grup international puternic;
  • Pachet salarial atractiv si sistem de bonusare a performantei;
  • Tichete de masa, tichete cadou;
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala de specialitate.